Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fotografování jako business
Jirsák, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Díky zvyšování rychlosti internetového připojení, technologickému pokroku v oblasti digitální fotografie a globalizaci se vyvinul nový trh s prodejem snímků pro komerční účely. Cílem práce je analyzovat tento trh z pohledu fotografa a zkoumat jeho marketingové možnosti při působení na tomto trhu. První kapitola je věnována analýze trhu mikrofotobank. Druhá marketingovým nástrojům a problematice plánování o kontrole plnění cílů. Třetí část obsahuje vyhodnocení kvantitativního marketingového výzkumu nákupního chování a požadavků vybraných cílových skupin. Poslední částí je slovník seznamující s terminologií používanou v této oblasti podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.